fredag den 14. juni 2013

Distanceret nærvær og det der er værre

Gårdagens negativitet forsvandt udover kantstenene sammen med regnen. Allerede før jeg mødte hende, glædede jeg mig. Der er begyndt en ny pige på arbejdet. Jeg gav hende hånden og forsikrede hende senere om at det hele nok skulle gå. Jeg vidste præcist hvad hun tænkte og følte. Hun grinte af alt hvad jeg sagde. Hun vidste præcist hvad jeg havde brug for.

<Afsnit slettet>


Pludselig krise! Jeg er lige blevet 23 år gammel. Tænk at have levet næsten 1/4 del af mit liv. Og så kun i det glamourløse tilfælde at jeg altså bliver 100 år gammel. Jeg hader matematik. Det her kalder på noget.. På.. At jeg virkelig snart skal opnå noget stort eller skrive et digt.


Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke udtaler mig om ting jeg ikke har sniffet. Typisk mig at gemme humor i sandhed eller sandhed i humor. Og så midt under en meget seriøs krise. Jeg hørte eller tænkte noget absolut genialt idag, det var en sætning, jeg har glemt hvad det var.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar